Bestellen en betalen

Waar kan ik mijn aangekochte goederen laten leveren?

Je bent volledig vrij om te kiezen waar je de bestelde goederen laat afleveren. Laat ze gratis bezorgen bij je dichtstbijzijnde Lecot-vestiging of laat alles thuis bezorgen.

Hoe werkt een gedeeltelijke levering?

  • Wanneer een bestelling uit meerdere delen bestaat, zullen deze delen standaard apart geleverd worden.
  • Artikelen die wij in voorraad hebben, zullen op deze manier eerst geleverd of afgehaald kunnen worden. De overige delen uit je pakket die wij niet op voorraad hebben, worden dan zo snel mogelijk nageleverd.
  • Indien je geen deellevering wenst, wordt er gewacht met leveren tot je complete bestelling beschikbaar is.

 

Via welke methoden kan ik online betalen bij Lecot?

Onze webshop werkt met betalingen via iDEAL.

 

Hoeveel garantie heb ik op mijn goederen?

Voor al onze artikelen gelden de wettelijk bepaalde garantievoorwaarden.

 

Waar laat ik mijn beschadigde of defecte goederen repareren?

  • Controleer eerst even of je artikelen onder onze garantie vallen. Zo ja, dan worden ze uiteraard gratis gerepareerd.
  • Zo niet, dan kunnen bijvoorbeeld defecte machines/gereedschappen in de vestiging van aankoop terug worden ingeleverd. Van daaruit worden ze opgestuurd naar onze vestiging in Breda voor reparatie.
  • Onze reparateurs houden je daarna telefonisch of via e-mail op de hoogte met een indicatie van prijs en duur van de reparatie.