Verzenden en retourneren

Verzenden

Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik heb deze nog niet ontvangen.

Bij het afronden van de bestelling heb je gekozen voor “mijn vaste leveringsdag” of bij spoed / urgentie “next day”. Afhankelijk van die keuze krijg je je bestelling op een bepaalde dag geleverd. Max. 15 minuten na het plaatsen van je order ontvang je een orderbevestiging. Kijk deze orderbevestiging goed na.

Alles met betrekking tot je orders kun je terugvinden onder “mijn account” en “historische orders”.

Mocht je vermoeden dat er toch iets niet klopt, neem dan contact op met onze klantenservice via telefoonnummer +31 (0)76 522 12 00 of per email info@lecot-biermans.nl. Zowel bij telefonisch als mailcontact vermeld altijd het ordernummer dat op je orderbevestiging staat, beginnend met ECLB (+ 6 cijfers). Wij helpen je dan zo snel mogelijk verder met de opvolging van jouw pakket.

Heb je nog geen Lecot-Biermans account? Klik hieronder om je te registreren.

Registreren

 

Afhalen

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Een standaard bestelling (geplaatst voor 16.00 uur) ligt de eerstvolgende werkdag klaar in de door jou gekozen vestiging.

Bij het afronden van je bestelling kun je aangeven in welke vestiging je de bestelling wil afhalen.
Een urgente bestelling kun je ook uit de voorraad van de door jou gekozen vestiging laten picken en klaarleggen. Kies dan specifiek in het bestelproces voor picking uit vestiging. Als je bestelling klaar ligt krijg je automatisch een sms bericht.

Heb je geen sms bericht ontvangen?
Laat dan in de betreffende vestiging de afhaalnotificatie instellen of neem contact op om je gsm-nummer door te geven. Zo ben je altijd op de hoogte van al de bestellingen die voor je klaarliggen.

Kan ik op dezelfde dag mijn bestelling nog afhalen?

Als alle producten op voorraad zijn in jouw vestiging naar keuze, is je bestelling onder voorbehoud van drukte, binnen het uur af te halen. 

Wil je echt zeker zijn dat jouw bestelling beschikbaar is? Kies dan bij voorkeur voor ophalen op de volgende dag of neem telefonisch contact op met de desbetreffende vestiging.

 

Retourneren

Ik ben ontevreden over mijn bestelling. Hoe kan ik deze retourneren?

Jammer om te horen dat de bestelling niet aan je verwachtingen voldeed. Je kunt je aankoop terugbrengen naar elke Lecot-Biermans vestiging onder de volgende voorwaarden:

  • Binnen 14 dagen heb je alle recht om je producten terug te brengen.
  • Alleen voorraadartikelen worden retour genomen. Artikelen die speciaal zijn besteld, maatwerk en/of uitlopend assortiment artikelen kunnen niet retour genomen worden. Bij het bestellen wordt dit aangegeven in de website en op de orderbevestiging.
  • De artikelen moeten onbeschadigd, in goede staat, ongebruikt en in de originele verpakking teruggebracht worden.

 


Nog steeds vragen?

Neem contact op, we helpen je graag verder.